fbpx

Nen dikke merci!

by

Wat. Een. Jaar! Eentje vol leuke nieuwe klanten, een eerste werknemer maar vooral met veel spannende campagnes. In deze blog blikken we graag terug op het afgelopen jaar én smijten we met complimentjes.

Voor Forever After was 2018 een jaar van verandering en groei: de eerste werknemer, een gloednieuwe website en tal van nieuwe klanten en boeiende projecten. Maar deze blog schrijven we vooral om onze klanten in de bloemetjes te zetten.

Het voorbije jaar hadden we de eer om voor heel wat prachtige merken mooie advertentiecampagnes uit te denken. Van grootse campagnes voor ENGIE Electrabel over mooie boodschappen voor Licht voor de Wereld tot een heuse ledenwerving voor
Voka Oost-Vlaanderen. We hielpen ook onze coworking buren van Unix-Solutions om meer awareness te creëren voor hun datacenters. In naam van CEVAC zochten we proefpersonen voor een nieuw vaccin tegen Hepatitis B en we zochten naar een perfect fit audience voor Lee Cooper.

Nieuwe uitdagingen

En daarmee is de helft van ons avontuur nog niet verteld en laat dat nu net iets zijn voor echte brandweermannen – én vrouwen. Vrouwen zie je nog veel te weinig in deze levensreddende job. Daarom proberen we samen met de Federale Overheid via Facebook advertenties vrouwen te overtuigen om brandweer te worden. Branden blussen, katten uit bomen redden en rijden met ambulances door het drukke verkeer, vraagt meer dan brute spierkracht. Kijk maar naar Stephanie in Familie!

Goede voornemens zijn niet enkel voor het nieuwe jaar bestemd. Passion for Work bewijst dat je je dromen altijd kan bereiken. Met de campagnes voor dit mooie bedrijf helpen we mensen in contact te komen met Katrin Van de Water en haar enthousiaste team.

Oui oui, bien sûr

In 2018 verwelkomden we ook onze eerste Franstalige klanten, Novotel en Blomi. Lekker eten in combinatie met comfortabel overnachten. Meer woorden waren er niet nodig om ons te overtuigen campagnes te bedenken voor een nieuw hotel en restaurant in Waver.

Bij de federale overheid wisten ze het afgelopen jaar vlot de weg naar ons te vinden. Naast de brandweercampagne, stonden we ook aan de wieg van MyOpinion, een initiatief van BOSA om #fakenews de wereld uit te helpen.

Nog één ding…

Natuurlijk vergeten we de vinnige comments van enkele Burger King die hards niet, blijven de ontmoetingen met Byron & Co van EV Belgium ons eeuwig bij en beleefden we mooie samenwerkingen met onze concullega’s van GAGA.

Tot slot willen we nog één ding zeggen: nen dikke merci voor jullie vertrouwen en hop naar nog meer mooie campagnes in 2019!

Fijne feestdagen!

Groetjes,

Sara & Thalia

E-boek Meer verkopen via social media

Download het gratis e-book

Sharing is caring ?. In ons e-book delen we graag onze beste tips & tricks met jou zodat je zelfs snel aan de slag kan gaan. Kriebelt het om nog meer uit social media te halen? Neem contact op via het contactformulier of boek meteen een vrijblijvende online afspraak.