Hip hip hoera, 4 jaar Forever After!

Hiep hiep hoera, want 4 jaar geleden werd Forever After geboren. De zaak waar ik –in mijn hoofd- al zo lang mee bezig was, kreeg vorm. Mijn eigen Forever After.

1 oktober 2018

door Sara Van de Velde

door Sara Van de Velde

Het was al langer duidelijk dat ik plannen had (ken je het project Sara Zoekt Werk nog?), welke vorm ze zouden aannemen dat werd een goede vier jaar geleden duidelijk. Dankzij een hechte vriendenkring en familie die in mij geloofden, kregen de ideeën vorm. Op dat moment was ik al een tijdje aan het werk, groeide ik in mijn job en had ik mijn échte passie gevonden. Toen voelde ik dat het stilaan tijd werd om aan m’n eigen weg te werken.

Van bijberoep naar fulltime freelancer

De eerste stappen die ik zette, waren erg voorzichtig en ik startte in bijberoep als social campaign freelancer. Tijdens dat eerste jaar wilde ik vooral voelen of het iets voor mij was, dat freelancers leven. Maar vooral, is er een markt voor wat ik wil doen? Is er voldoende vraag naar? Verschillende vragen die me wakker hielden. Gedurende een jaar werkte en bouwde ik aan mijn eigen zaak, mijn Forever After. Een jaar lang kon ik proeven van het leven als freelancer, werken aan eigen projecten, … En dat beviel me zo ontzettend hard. Zo hard zelfs dat ik een jaar later de beslissing nam om mijn toenmalige werkgever te verlaten en me volledig op mijn eigen zaak te concentreren. En zo lanceerde ik mijn eigen Forever After. Fulltime.

Forever After team

It’s been a crazy ride, dat is het minste wat je kan zeggen. Begin dit jaar zette ik de volgende stap en ging op zoek naar mijn eerste werknemer. Zo evolueerde Forever After van een freelancers business naar een écht team van social media matchmakers. Wat later kwam kwam Thalia erbij. We hebben nu zelfs een kantoor waar we samen werken én waar we mensen kunnen ontvangen. 🤩

En zo vormt Forever After een team van twee ervaren social media managers en fungeren we als ware social media matchmakers waarbij we steeds op zoek gaan naar de doelgroep van elk merk en hoe we hen het beste kunnen bereiken. En zo creëer ik stap voor stap, mijn Forever After.

Deel het